119,3137

Naši studenti na predavanju BRENDOVI NA NETU – IZ VAŠEG, NJIHOVOG I UGLA GOOGL-a

Seriju predavanja po kojima je decenijama prepoznatljiv, UEPS je nastavio predavanjem Brendovi na netu – iz Vašeg, Njihovog i Ugla Googla koje je održano 27. juna 2017. godine u Muzeju primenjene umetnosti.

UEPS pozivnica

Na ovom događaju učestvovali su dve pobedničke ekipe Dana marketiga, koji je na Univerzitetu Singidunum u decembru 2016. godine. Sa studentima je bila i prof. dr Jelena Stanković.

Prenosimo Vam vest da sajta Udruženja za tržišne komunikacije Srbije - UEPS.

UEPS slika

Predavanje se sastojalo iz tri bloka. U prvom delu, Predrag Milićević, rukovodlac sektora za razvoj poslovanja i marketing fondacije RNIDS, skenuo je pažnju na mnoge teme koje čine net identitet brenda, sa sjajnim primerima šta se sve može desiti onima koji su nedovoljni upućeni ili lako otvaraju i još lakše zatvaraju svoje domene…Čovek koga definitvno treba da čuju svi koji su kao korisnici ili kreatori sadržaja na netu uključeni u ovu mrežu! Predraag Milićević je primerima iz svetske I domaće prakse potkrepio sve ono o čemu najveći broj korisnika ne misli kada koristi društvene mreže, otvara e-mail adresu ili kreira korporativni ili lični sajt, a što često može doneti nevolje ili imati dramatične posledice. Pored toga, u izlaganju je dao niz korinsnih instrukcija I saveta na šta sve treba obratiti pažnju pri izboru domena, razbijajući redrasude o odnosu nacionalnih naspram internacionalnih domena.

Ana Pavlović, Digital Account Director VEB Media Agency, ispričala je divnu priču kako da cveta ljubav između brenda i potrošača i da svaki klik postane kupovina, potkrepljenu primerima iz njene prakse. Ana je šarmatno, jednostavno i sažeto predstavila neke od brendova (Maxi, DM, Meybelline) za koje je kreirala net prisustvo u funkciji pospešenja prodaje i čvršćeg povezivanja potrošača sa brendom. Da i krompir kreativnim procesom može postati digitalno atraktivan, isto koliko karmin, potvrdila je kampanja koju je Web Media Agency radila za klijenta Maksi I kojom je, kao I u svim ostalim, digitalnom promocijom, postignuta i veća vidljivost na tržištu, ali I bolja prodaja – ako krajnji cilj. Iz Aninih prezentacija nameće se da je dobra ideja odnosno kreativni pristup često efektivniji od velikih budžeta.

I najzad, predivni mladi ljudi, studenti Univerziteta Singidunum, koji su na svoj šarmantan način prezentovali svoj stručni rad na temu “Mislimo digitalno” kojom su brendirali svoj Univerzitet u digitalnom okruženju – divna energija mladosti ukrštena sa širokim spektrom zrelog profesionalnog promišljanja. Budućnost svakako pripada njima, a UEPS je podržao njihove prve korake koji obećavaju.

Čovek koji iz senke godinama, strpljivo i postojano, sledeći najbolje tradicije njegovih prethodnika organizuje UEPS-ova predavanja – Mugdim Šehalić iza koga je stotine organizovanih predavanja, moderirao je skup.

Univerzitet Singidunum © 2017